عوامل موثر در قیمت درب و پنجره upvc

m.sheykhi

محاسبه قیمت پنجره

قیمت درب و پنجره upvc یکی از مهمترین سوال هایی است که برای مشتریان در زمان سفارش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پیش می آید . نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره upvc به عواملی بستگی دارد که در این مطلب شرکت صنعتی هلی پن قصد دارد تا به بررسی این عوامل بپردازد .

( گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره آلومینیوم

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

در و پنجره دوجداره )

برای محاسبه قیمت در و پنجره upvc از نرم افزار هایی استفاده می شود که با استفاده از این نرم افزار ها ، در ابتدا عرض و ارتفاع پنجره دوجداره را وارد و بعد طرح ، حالت و بازشو های پنجره را تعیین می کنیم. بعد از انجام این کار نرم افزار قیمت درب و پنجره upvc را محاسبه و به نمایش می گذارد . لازم به ذکر است که فاکتور تعیین شده توسط این نرم افزار شامل پروفیل UPVC مصرفی ، یراق آلات پنجره ، شیشه دوجداره ، متعلقات پنجره دوجداره و هزینه نصب آن می باشد.

در و پنجره دوجداره با گارانتی

قیمت درب و پنجره upvc

البته مواردی که گفته شد در شرکت های فروش درب و پنجره UPVC معمولا بطور یکسان است در غیر اینصورت ، بخش های دیگری مانند هزینه برشکاری برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره ، هزینه لوازم جانبی ، هزینه مواد مصرفی نصب مانند چسب ، در فاکتور با تمام هزینه نصب در قیمت در و پنجره تاثیر می گذارد .

عوامل موثر بر قیمت درب و پنجره upvc

پروفیل UPVC

پروفیل upvc یکی از عوامل مهم تاثرگذاربر قیمت در و پنجره upvc می باشد که با توجه به میزان کیفیت پروفیل upvc ، رنگ دانه ها و بنام بودن کارخانه تولید کننده ، دارای برند های متفاوتی می باشد که از پرفروش ترین و مشهور ترین برند ها برای این پروفیل ، می توان به پنجره وین تک و ویستابست اشاره کرد .

قیمت پنجره دوجداره

لازم است بدانید که گروه صنعتی هلی پن با سال ها تجربه در زمینه تولید و نصب توری درب و پنجره ، درب و پنجره upvc همچنین آلومینیوم ، بعنوان نمایندگی رسمی وین تک ، فعالیت می کند .

اما این مورد فقط به برند ختم نمی شود . پروفیل پنجره دوجداره از لحاظ سری، تعداد حفره یا چمبر، رنگ پروفیل و نوع کاربرد آن بر قیمت درب و پنجره upvc تاثیر می گذارد که درباره این موارد نیز توضیح خواهیم داد :

– ابعاد پروفیل یو پی وی سی

بطور معمول از لحاظ عرض و سری، پروفیل درب و پنجره دوجداره به سری ۶۰، سری ۷۰۰ و سری ۸۰ و از لحاظ ظاهری به دو نوع ساده و دکوراتیو تقسیم می شود.

– تعداد حفره داخل پروفیل

فضاهای داخلی ایجاد شده در عرض پروفیل با استفاده از دیواره های UPVC را چمبر می گویند که در اکثر برندهای پروفیل درب و پنجره دوجداره، از ۳ حفره تا ۷ حفره قابل شمارش می باشد .

– شکل کاربردی پروفیل

پروفیل درب و پنجره دوجداره، از نظر کاربرد به چهار نوع اصلی پروفیل فریم ، پروفیل ساش یا لنگه ، پروفیل مولیون و پروفیل های چانبی تقسیم بندی می شود که هرکدام دارای کاربرد مختلی می باشد همچنین در بحث قیمت درب و پنجره upvc دارای قیمت های متفاوتی هستند .

در و پنجره یو پی وی سی

– رنگ پروفیل

در نوع رنگی بودن پروفیل ، بیشترین فروش در حال حاضر متعلق به پروفیل رنگی و لمینت می باشد که در بحث قیمت در و پنجره upvc موجب افزایش تقریبی ۳۰ درصدی قیمت فاکتور می شوند .

یراق آلات :

یراق آلات ی که در درب و پنجره دوجداره استفاده می شود شامل لولا، دستگیره، اسپانیولت داخلی و سایر اقلام مورد نیاز برای انجام عمل باز و بسته شدن درب و پنجره دوجداره می باشد که با توجه به نوع و اسم برند، کیفیت و ابعاد آن بر روی قیمت درب و پنجره upvc تاثیر خواهد گذاشت .

شیشه پنجره دوجداره :

ضخامت و تعداد دیواره های شیشه ای در شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره ، نحوه تولید ، رنگ و نوع شیشه و نوع شیشه بر روی درب و پنجره نیز تاثیر می گذارد.

توری پلیسه

هزینه نصب درب و پنجره upvc :

قیمت این نوع درب و پنجره ها با توجه به نوع پروژه آن هزینه هایی را در بر می گیرد که این هزینه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کل پروژه محاسبه می شود که البته نسبت به نوع پروژه این درصد تغییر می کند.

نصب در و پنجره دوجداره

نتیجه گیری

در آخر باید بدانید که قیمت این نوع درب و پنجره ها به عواملی همچون سابقه شرکت ، کیفیت تولید و نصب آن وابسه است . شرکت هلی پن این افتخار را دارد تا بعنوان نمایندگی وین تک ، با قیمت هایی مناسب ، با شما عزیزان همکاری کند .

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی