قیمت در و پنجره دوجداره

m.sheykhi

در و پنجره‌ دوجداره ، محصولی می باشد که در صورت رعایت و اجرای تمامی استانداردهای تولید و نصب کارایی بسیاری خواهد داشت . در همین راستا شرکت هلی پن قصد دارد شما خریداران عزیز را در زمینه خرید در و پنجره دوجداره همچنین قیمت در و پنجره دوجداره و عوامل وابسته به آن راهنمایی کند .

قیمت در و پنجره دوجداره

در و پنجره‌ دوجداره ، محصولی می باشد که در صورت رعایت و اجرای تمامی استانداردهای تولید و نصب کارایی بسیاری خواهد داشت . در همین راستا شرکت هلی پن قصد دارد شما خریداران عزیز را در زمینه خرید در و پنجره دوجداره همچنین قیمت در و پنجره دوجداره و عوامل وابسته به آن راهنمایی کند .

تاثیر پروفیل upvc در قیمت در و پنجره دوجداره

تمامی اجزای پنجره دوجداره یو پی وی سی دارای پروفیل هستند بطوری که متریال غالب در و پنجره ، نام گرفته است . محصول در و پنجره دوجداره ، پروفیل است. که از عوامل موثر بر قیمت در و پنجره دوجداره به میزان زیادی بستگی به قیمت پروفیل مصرفی دارد. بنا به همین دلیل هر چه قیمت پروفیل مصرفی بالاتر باشد، طبیعتا قیمت در و پنجره دوجداره نیز بالاتر خواهد بود.

پروفیل با کیفیت

برخی از تولیدکنندگان در و پنچره دوجداره ، برای پایین آوردن قیمت در و پنجره دوجداره ، از پروفیل ضعیف برای در و پنجره استفاده می کنند . در حقیقت در محصول پنجره دو جداره upvc چند فرم پروفیل برای قسمت‌های مختلف پنجره به‌کار می‌رود که باید پروفیل مخصوص به هر قسمت مورد استفاده قرار گیرد تا پنجره از استحکام و مرغوبیت بالایی برخوردار شود.

لازم به ذکر است که پروفیل های بازسازی کمی گران‌تر از نوسازی هستند اما برخی از فروشندگان برای جذب مشتری از پروفیل‌های نوسازی به جای بازسازی استفاده می‌کنند تا قیمت‌ها را پایین بیاورند که این موضوع تاثیر مستقیم منفی بر کیفیت کار دارد. حتی دیده شده که برخی از تولیدکنندگان برای پایین آوردن قیمت از پروفیل‌‌های تقلبی و غیر استاندارد نیز استفاده کنند.

 

قیمت در و پنجره دوجداره

 

مشکلات استفاده از پروفیل پنجره در فریم درب ها

در برخی از موارد از پروفیل مخصوص پنجره در درب های بالکن استفاده می کنند که این عامل موجب کاهش کیفیت شده و قطعا پروفیل هایی که برای پنجره ها استفاده می شود، برای فریم دربها مقاومت کافی را ندارند. ولیکن بدلیل اینکه این پروفیل ها با پروفیل های مخصوص درب ها متفاوت بوده و کمی دارای قیمت بالاتری است، بعضی از کارخانه ها غیر مسئولانه با همان پروفیل پنجره ها ، درب ها را تولید می کنند و شما شاهد قیمت کمتری هستید. در این موارد بهتر است برای هر قاب پنجره و درب، پروفیل مخصوص به خود استفاده گردد.

حذف نا آگاهانه گالوانیزه پروفیل برای کم کردن قیمت پنجره دو جداره

شاید بتوان یکی از شایع ترین مشکلات پنجره‌های دو جداره upvc را انحنای پروفیل‌های آن دانست. این مشکل در زمانی به‌وجود می‌آید که تولیدکننده از گالوانیزه در داخل پروفیل استفاده نکرده باشد. گالوانیزه نیمی از استحکام محصول را تامین می‌کند اما با این حال بسیاری از تولیدکنندگان برای کاستن قیمت‌هایشان گالوانیزه‌ها را حذف می‌کنند. این کار تا ۷۰ درصد از کیفیت محصول کم می‌کند و ممکن است باعث بروز خطرات مالی و جانی برای خریداران شود.

استفاده از یراق آلات غیر استاندارد و تاثیر آن در قیمت پنجره های دو جداره upvc

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه‌ی قیمت دو محصول باید در نظر گرفت، یراق آلات پنجره‌ها هستند. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان برای آنکه قیمت نهایی پنجره‌های دو جداره یو پی‌ وی سی‌ را پایین جلوه بدهند، از یراق‌‌ آلات متفرقه و غیر استاندارد استفاده می‌کنند. باید بدانید که یراق آلات در پنجره یو پی‌ وی‌ سی فقط در لولاها و دستگیره‌ ها کاربرد ندارد بلکه به‌صورت کمربندی دور تمامی قاب استفاده می‌شود تا بالاترین کیفیت را در بسته شدن داشته باشد.

اگر از یراق‌آلات متفرقه استفاده شود، نه تنها کیفیت لازم را ندارد، بلکه در زمان کوتاهی کل قاب را دچار مشکل خواهد کرد و مشتری باید هزینه‌های مجددی پرداخت کند. بنابراین از بکارگیری یراق‌آلات متفرقه جدا خودداری کنید. قائدتا یراق‌آلاتی که کیفیت پائینی دارند با قیمت کمتری عرضه می‌شوند.

 

قیمت در و پنجره دوجداره

 

شیشه های دوجداره استاندارد و تاثیر آن در قیمت پنجره upvc

یکی دیگر از عواملی که در قیمت پنجره تاثیر دارد، عدم استفاده از شیشه های دوجداره‌ استاندارد است. شیشه‌ها به‌طور استاندارد باید دارای اسپیسر و کیفیت مرغوبی باشند و به‌صورت مکانیزه تولید شوند تا خطای انسانی موجب کاهش کیفیت در آن نشود. لازم است ذکر کنیم که قیمت شیشه‌های دو جداره‌ مرغوب، تاثیر زیادی در هزینه‌های کل محصول ندارد اما لزوم استفاده از استاندارد مهم است. شیشه‌ها باید دارای گاز استاندارد آرگون میانی بوده و شفافیت بالایی داشته باشند.

شیشه‌های نامرغوب، موج سطحی و خم جانبی دارند که این امر سبب می‌شود تا شفافیت پنجره کم شده و تصویر را با موج‌های درهم آمیخته ببینیم. از سوی دیگر گاز آرگون از اصلی‌ترین عامل عایق‌سازی پنجره‌های دو جداره upvc است و باید در خرید به آن دقت شود.

قیمت پنجره های دو جداره یو پی وی سی رنگی

پنجره‌های upvc معمولا با پروفیل سفیدرنگ عرضه می‌شوند اما در صورت تقاضای مشتری می‌توان از پروفیل‌هایی به رنگ‌های دیگر نیز استفاده کرد. پروفیل‌های رنگی قیمت بالاتری از پروفیل سفید دارند. خوب است بدانید که پروفیل‌های رنگی یو پی‌ وی‌ سی نیز به دو گروه پروفیل رنگی و پروفیل لمینیت تقسیم می‌شوند که هر یک دارای مشخصات و قیمت خاص خود هستند. پس در مقایسه‌ی قیمت پنجره‌های upvc باید هر یک از پروفیل‌ها را با مشابه خود مقایسه کرد همچنین در نظر داشته باشید که همیشه قیمت کمتر بهتر نیست و باید به تمامی جوانب دقت شود.

تفاوت قیمت پنجره upvc دو جداره و پنجره upvc سه جداره

در مقایسه‌ی قیمت پنجره ی دو جداره‌ یو پی‌ وی‌ سی با قیمت پنجره ی سه جداره‌ upvc باید به چند فاکتور توجه کرد؛ یکی از این آیتم‌ها تفاوت قیمت پروفیل دو جداره upvc و پروفیل سه جداره upvc است همچنین تفاوت قیمت شیشه‌های دو جداره و سه جداره هم تاثیرگذار است. به طور کلی تفاوت قیمت متریال دو جداره و سه جداره حدود ۲۰% می باشد.

خوب است در زمان سفارش پنجره‌ی سه جداره به تمامی نکات و شیوه‌ی استفاده از متریال خاص سه جداره توجه کنید و از یاد نبرید که برای کم کردن قیمت نباید از متریال غیر معمول پنجره سه جداره استفاده کرد در این صورت قیمت پایینتر تمام می‌شود اما کارکرد سه جداره کاهش پیدا خواهد کرد.