در و پنجره دوجداره با گارانتی

m.sheykhi

هلی پن نماینده رسمی وین تک ارائه دهنده انواع درب و پنجره دوجداره با گارانتی ، توری پلیسه ای و یراق آلات در و پنجره با گارانتی می باشد که مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع ساخته می شود. بخش فروش درب و پنجره دو جداره UPVC توسط شرکت هلی پن آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. درب و پنجره دوجداره با گارانتی و انواع پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی ظاهری و مدرن دارای مزیت های مثبت بیشماری می باشد.

در و پنجره دوجداره با گارانتی

هلی پن نماینده رسمی وین تک ارائه دهنده انواع در و پنجره دوجداره با گارانتی ، توری پلیسه ای و یراق آلات در و پنجره با گارانتی می باشد که مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع ساخته می شود. بخش فروش درب و پنجره دو جداره UPVC توسط شرکت هلی پن آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

درب و پنجره دوجداره با گارانتی و انواع پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی ظاهری و مدرن دارای مزیت های مثبت بیشماری می باشد. گروه در و پنجره دوجداره UPVC هلی پن با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه در و پنجره دو جداره upvc کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد.

خط تولید پنجره دو جداره هلی پن به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد. پنجره دوجداره ای که دارای گارانتی باشد انتخابی مناسب برای ساختمان ها می باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز خواهد شد.

 

در و پنجره دوجداره با گارانتی

 

(گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه فعالیت می کند.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

نحوه برش گالوانیزه

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید . همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.)

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

نسل جدید پنجره های دوجداره با کیفیت ، عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما می باشد که در برابر پوسیدگی ، زنگ زدگی و ضربه های شدید بسیار مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی پنجره دوجداره با گارانتی در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است.

پنجره آلومینیومی هلی پن

 

پنجره دوجداره با گارانتی

 

در و پنجره دوجداره با گارانتی هلی پن

طراحی صحیح درب و پنجره دوجداره :

طراحی نقش خیلی مهمی در پروسه تولید در و پنجره دارد. درواقع طراح با تجربه و حرفه ای می تواند کارایی پنجره را با متریال یکسان به میزان قابل توجهی افزایش دهد. شرکت هلی پن که ارائه دهنده در و پنجره با گارانتی می باشد ، دارای کادر طراحی با سابقه و مجرب است که پروسه طراحی و تعیین قیمت درب و پنجره دوجداره با گارانتی تماما بر اساس ابعاد واقعی و با نرم افزارهای مخصوص انجام می پذیرد.

تکنسین های مجرب برای نصب دقیق درب و پنجره دوجداره با گارانتی هلی پن :

بخش زیادی از کیفیت در و پنجره دوجداره را نصب دقیق آن توسط تکنسین های مجرب تضمین می کند .

شرکت هلی پن دارای تکنسین هایی دقیق ، مطمئن و حرفه ای برای نصب در و پنجره دوجداره است که این تیم دارای ابزارهایی حرفه ای برای برش پنجره های قدیمی و دیگر ابزارهای نصب بوده که محصولات درب و پنجره دو جداره را با کیفیت ۱۰۰% ارائه می کنند.

گارانتی فوق العاده در و پنجره دوجداره :

یکی از مهم ترین افتخارات هلی پن ، ارائه در و پنجره دوجداره با گارانتی بی قید و شرط می باشد.

کیفیت درب و پنجره دوجداره در هلی پن به گونه ای ارائه می شود که شرکت به مدت ۵ سال خدمات پس از فروش برای درب و پنجره در نظر گرفته است و همچنین برای یراق آلات ، ۱ سال تعویض بی قید و شرط ارائه می نماید. این موضوع نشانگر کیفیت تضمینی محصولات درب و پنجره دوجداره هلی پن می باشد لازم به ذکر است که این شرکت در راستای گارانتی، بالاترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می نماید.

 

پنجره دوجداره با گارانتی

 

در و پنجره دوجداره با گارانتی هلی پن

استفاده از متریال اورجینال در درب و پنجره دوجداره دارای گارانتی :

گروه صنعتی هلی پن برای تولید در و پنجره دوجداره با کیفیت ، در تمام اجزای در و پنجره دوجداره از پروفیل upvc ، یراق آلات ، گالوانیزه و شیشه های اورجینال استفاده می کند. لازم است مجدد باگو کنیم که هلی پن و در هیچ یک از قسمت ها برای تولید در و پنجره ، حتی یک میلیمتر از محصول متریال تقلبی یا کیفیت پایین استفاده نمی کند .

بسیاری از کارخانه های تولیدی در و پنجره دوجداره اقدام به تولید این محصولات با متریال تقلبی می کنند که در نتیجه محصول کیفیت قابل قبولی نخواهد داشت که در نتیجه کارفرما نیاز به تعویض مجدد پنجره ها خواهد داشت. اما خوشبختانه هلی پن با استفاده از محصولات اصلی و با کیفیت، توان گارانتی ۵ ساله محصولات خود را دارد.