برش شیشه سکوریت و نکات برش شیشه سکوریت

m.sheykhi

شیشه سکوریت با عملیات حرارتی بر روی شیشه‌های معمولی تولید می ‌شوند. برای برش شیشه سکوریت قبل از هرگونه فرآیندی شیشه‌ها به ابعاد مناسب بریده می ‌شود و سپس فرایند سکوریت انجام می ‌شود. برش شیشه سکوریت برای این است که پس فرآیند سکوریت انجام هرگونه عملیاتی همچون برش دادن، سوراخ کردن و سند بلاست کردن را غیرممکن می‌ سازد. پس‌ازاینکه برش شیشه سکوریت داده شد؛ توسط سنگ دیاموند، ۴ لبه آن صیقل داده می‌شود.

برش شیشه سکوریت

شیشه سکوریت با عملیات حرارتی بر روی شیشه‌های معمولی تولید می ‌شوند. برای برش شیشه سکوریت قبل از هرگونه فرآیندی شیشه‌ها به ابعاد مناسب بریده می ‌شود و سپس فرایند سکوریت انجام می ‌شود. برش شیشه سکوریت برای این است که پس فرآیند سکوریت انجام هرگونه عملیاتی همچون برش دادن، سوراخ کردن و سند بلاست کردن را غیرممکن می‌ سازد.

پس‌ازاینکه برش شیشه سکوریت داده شد؛ توسط سنگ دیاموند، ۴ لبه آن صیقل داده می‌شود. بریدن شیشه سکوریت را باید قبل از عملیات مقاوم‌ سازی برش داد. بعد از فرایند حرارتی دیگر امکان برش این شیشه ها وجود ندارد. به همین دلیل برای نصب شیشه سکویت باید ابتدا اندازه محل مورد نظر به کارخانه ارسال شود و شیشه خام برش داده شده به شیشه سکوریت تبدیل شود.

شیشه سکوریت طی مراحلی تولید می شود که بهترین زمان برای برش این نوع شیشه ها، در مرحله تولید و قبل از قراردادن آن در کوره برای مرحله نهایی است. این امر احتمال شکسته شدن شیشه سکوریت را به حداقل می رساند و مهم ترین مسئله در تولید شیشه سکوریت نحوه بریدن شیشه سکوریت و زمان برش شیشه سکوریت می باشد.

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

برای برش شیشه سکوریت دو نکته وجود دارد:

  1. ۱- شیشه سکوریت درجه حرارت بالا و مقاومت بالایی را تحمل می کند به نسبت سایر شیشه های معمولی.
  2. ۲- برش شیشه سکوریت به صورت نقشه هایی از برش های ساده، منحنی و پیچیده که از کامپیوتر برای طراحی استفاده می شود.

در بریدن شیشه سکوریت ابتدا اندازه های آن را داشته باشیم و سپس با ایجاد خط بر روی شیشه با استفاده از الماس های متناسب شیشه اقدام به برش کنیم و پس از انجام یک برش درست و مناسب، نوبت به مرحله ی جدا کردن شیشه است که یکی از ساده ترین روش ها جدا کردن شیشه سکوریت با دست است.

 

شیشه سکوریت

 

در برش سه چیز اهمیت بسیاری دارد:

  1. ۱- کیفیت بریدن شیشه سکوریت
  2. ۲- نحوه بریدن شیشه سکوریت
  3. ۳- مقدار شیشه ای که در هر بار از بین می رود و تا حد امکان باید بسیار کم باشد.

شیشه سکوریت رومیزی

شرکت هلی پن اقدام به تولید شیشه های سکوریت رومیزی در ضخامت و رنگ های مختلف نموده است، که با ظرافتی خاص زیبایی مورد نظری را به خانه و محل کار شما می دهد، شیشه های سکوریت رومیزی را می توان نشکن یا سکوریت نمود. شما می توانید ظاهری مدرن و زیبا را به فضای کری و یا مسکونی خود ببخشید، تنها کافی است خلاقیت را چاشنی دیزاین و دکوراسیون خود نمایید.

انواع شیشه سکوریت فروشگاه

انواع شیشه سکوریت فروشگاه به صورت شیشه سکوریت ریلی و شیشه سکوریت لولایی تولید و نصب می شود که به عنوان درب ورودی بسیاری ازفروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.شرکت هلی پن و تیم حرفه ای این شرکت به عنوان مجری بزرگ ترین پروژه های نصب شیشه سکوریت، بسیاری از پروژه های فروشگاهی را در رزومه خود به ثبت رسانده است.

اتاقک شیشه ای با شیشه سکوریت

شرکت هلی پن موفق به تولید جدید ترین و به روزترین اتاقک شیشه ای با شیشه سکوریت در چند سال اخیر شده است که این اتاقک های شیشه ای با شیشه سکوریت می توانند فضایی کاملا شفاف و منحصر به فرد را با استفاده از قاب های فلزی فراهم کند و ساختار شیشه ای بسیار زیبایی را بدون هیچ گونه مانعی برای نمای بیرون ایجاد کند.

از این فضاها بسته به شرایط مختلف می توان استفاده های مختلفی داشت که معمول ترین موارد استفاده از آن ها به عنوان گلخانه یا اتاق شیشه ای در حیاط ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.