عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره upvc

ملیکا شیخی

قیمت درب و پنجره upvc  تابع قسمت های تشکیل دهنده آن همانند پروفیل upvc ، شیشه ، انواع یراق ، گانوانیزه و … میباشد. میزان بکار رفتن هر یک ای این موارد و نوسانات قیمت این اجزا رابطه مستقیم با هزینه تمام شده نهایی در قیمت تولید درب و پنجره یو پی وی سی دارد.

افراد در هنگام انتخاب در و پنجره‌ها ، با گزینه‌های مختلفی مواجه هستند. در بسیاری از موارد، پنجره‌های آلومینیومی گزینه مناسبی هستند زیرا پنجره‌های دوجداره دوام بالایی داشته و از لحاظ ظاهری جذاب هستند. هرچند قیمت پنجره آلومینیوم نسبت به برخی پنجره‌های دیگر بالاتر است اما دلایلی وجود دارد که همچنان بسیاری از افراد به انتخاب این نوع پنجره‌ها برای منازل یا محل کار خود می‌پردازند.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی هلی پن در زمینه تولید و نصب و حتی تعمیر توری پلیسه و در و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینییوم نیز فعالیت می کند و دارای کد نمایندگی از طرف وین تک می باشد بنابراین هلی پن انتخابی مناسب برای افرادی می باشد که علاوه بر قیمت کم ، کیفیت برای آن ها ملاک می باشد .

تعمیر توری پلیسه

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی :

  1. ۱٫ پروفیل یو پی وی سی
  2. ۲٫ یراق آلات مصرفی
  3. ۳٫ نحوه تولید
  4. ۴٫ نحوه نصب
  5. ۵٫ نوع شیشه دوجداره مصرفی

۱٫ نوع پروفیل یو پی وی سی مصرفی :

پروفیل یو پی وی سی که برای پنجره خود انتخاب می نمایید باید جهت شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده باشد و استانداردهای مربوطه که یکی از معتبرترین آنها استاندارد RAL آلمان می باشد، را داشته باشد و در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ و یا ترک خوردگی در سطح آن ایجاد نگردد.

قیمت پروفیل یو پی وی سی با توجه به نوع گالوانیزه داخلی و لاستیک آبندی برحسب مترطول محاسبه می گردد.

۲٫ نوع یراق آلات مصرفی :

مصرف کننده عزیز با توجه به نیاز خود از انواع مدلهای بازشو، نوع یراق آلات خود را انتخاب می نماید. قیمت یراق آلات براساس نوع بازشو و ارتفاع و عرض آن متغییر می باشد .

۳٫ نحوه تولید :

حال پس از آنکه شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید باید آن را به یک تولیدکننده توانا بسپارید تا بتواند یک پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق را تولید کند. عوامل مهمی که در تولید پنجره قابل ذکر است، نوع گالوانیزه داخلی پروفیل یو پی وی سی می باشد که باید با ضخامت ۱٫۵ یا ۱٫۲۵ به طور U شکل داخل پروفیل به صورت یکپارچه وجود داشته باشد و همچنین نوع لاستیک آبندی و هوابندی که حتماً باید در انتخاب آن دقت کرد.

با توجه به اینکه پنجره شما توسط چه نوع ماشین آلاتی تولید می گردد و در چه شرایطی، قیمت تولید آن متغیر می باشد. از نکات مهم باید به بررسی کیفیت جوشها در کنج ها و تمیزی آنها پرداخت و سپس گالوانیزه و لاستیک های آبندی و هوابندی.

۴٫ نحوه نصب :

از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت کل پنجره دوجداره یو پی وی سی نوع نصب می باشد.

شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید، بهترین تولیدکننده را انتخاب کردید حال باید نصب پنجره شما به صورت کاملاً استاندارد نصب گردد تا پنجره شما کاملاً عایق حرارت و صوت باشد اگر بهترین پنجره را انتخاب کنید اما نصب آن به صورت غیر استاندارد صورت پذیرد پنجره شما هرگز انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.

۵٫ نوع شیشه دوجداره مصرفی :

با توجه به اینکه ۸۰% پنجره شما را شیشه در بر می گیرید پس در انتخاب نوع شیشه باید دقت فراوانی صورت گیرد، قیمت پنجره شما با انتخاب نوع شیشه تغییر خواهد کرد.

شیشه نقش بسیار مهمی را در کاهش آلودگی های صوتی تا میزان ۸۰% را دارد.