مزایا ترمال بریک و ویژگی های پنجره ترمال بریک

m.sheykhi

مزایا و ویژگی های عالی و قابل تامل در پنجره ترمال بریک باعث شده است این پنجره یکی از محبوب ترین نوع پنجره های محسوب شود و امروزه استفاده از این کالا به عنوان یک کالای متمایز از سایر انواع پنجره در ساختمان ها صورت پذیرد که  مورد توجه مهندسان و معماران برای طراحی های مهم و به روز قرار گیرد.

مزایا ترمال بریک

مزایا و ویژگی های عالی و قابل تامل در پنجره ترمال بریک باعث شده است این پنجره یکی از محبوب ترین نوع پنجره های محسوب شود و امروزه استفاده از این کالا به عنوان یک کالای متمایز از سایر انواع پنجره در ساختمان ها صورت پذیرد که مورد توجه مهندسان و معماران برای طراحی های مهم و به روز قرار گیرد. در این مطلب قصد داریم تا درباره مزایا ترمال بریک به شما عزیزان بیشتر توضیح دهیم.

مقاومت پنجره های ترمال بریک :

یکی از مزایا و ویژگی های پنجره های دوجداره ترمال بریک مقاومت بسیار بالای آن می‌باشد.

آلیاژ آلومینیوم استفاده شده در پنجره های ترمال بریک یکی از اصلی ترین و مهم ترین جز پنجره ترمال بریک محسوب می‌شود که این آلیاژ دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و می‌تواند با توجه به طراحی در ساخت آن، نیرو هایی که به این پنجره وارد می‌شود را به بهترین شکل تحمل کند.

از این رو ساخت انواع پنجره ترمال بریک با هندسه و اندازه و وزن های متفاوت امکان پذیر است که خود این باعث استفاده بیشتر این محصول در ساختمان گردیده است.

پنجره های ترمال بریک بسیار سبک هستند که همین موضوع باعث شده به عنوان پنجره‌ های ضد زلزله شناخته شوند.

ساختار این پنجره به نحوی است که سارقین نمی‌توانند به راحتی این پنجره را شکسته و وارد فضای داخلی شوند. به همین دلیل می‌توان امنیت پنجره‌ های ترمال بریک را تضمین کرد.

متنوع بودن رنگ در پنجره ترمال بریک

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب درب و پنجره های هر ساختمانی تاثیر دارد زیبایی و تنوع رنگ است پنجره های ترمال بریک در رنگ های متنوع تولید می‌شود و زیبایی خاص خود را دارد که هر سلیقه ای آن ها را می‌پسندد.

بسیار مدرن و زیبا

پنجره‌ های ترمال بریک نسل جدیدی از پنجره هایی محسوب می ‌شوند که علاوه بر مزایا و ویژگی هایی که بالا به آن‌ ها اشاره کردیم دارای نوار پلی آمید می ‌باشند.

این نوار‌ها برای ارتقاء پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمانی که اختلاف دمای داخل و بیرون زیاد می‌شود نوار‌های پلی آمید وارد عمل شده و انتقال حرارت را دچار کندی می‌کنند. به همین دلیل نقش مهمی در عایق بودن پنجره ایفا می‌کنند.