بهترین سایت ها در ایران

m.sheykhi

سایت خدماتی در زمینه رتبه دهی به وب سایت های اینترنتی که چند سال بعد از تاسیس توسط شرکت آمارون خریداری شد، که میتوان بهترین سایت ها در ایران و کشورهای دیگر را مشاهده کرد، الکسا نام دارد. سایت الکسا علاوه بر رتبه دهی به وب سایت ها، امکان آنالیز و مشاهده رتبه سایت خود و رقبا را هم به کاربران می دهد. این سایت با در نظر گرفتن الگوریت خاص و پارامترهای مختلف، به سایت ها در دو حالت جهانی و کشوری رتبه می دهد. این رتبه بندی به صورت عدد قابل مشاهده است و هرچه عدد وب سایت شما به 1 نزدیک تر باشد، سایتی قدرتمند و پربازدیدتری دارید.

بهترین سایت ها در ایران

بهترین سایت ها در ایران کدامند ؟

سایت خدماتی در زمینه رتبه دهی به وب سایت های اینترنتی که چند سال بعد از تاسیس توسط شرکت آمارون خریداری شد، که میتوان بهترین سایت ها در ایران و کشورهای دیگر را مشاهده کرد، الکسا نام دارد. سایت الکسا علاوه بر رتبه دهی به وب سایت ها، امکان آنالیز و مشاهده رتبه سایت خود و رقبا را هم به کاربران می دهد.

این سایت با در نظر گرفتن الگوریت خاص و پارامترهای مختلف، به سایت ها در دو حالت جهانی و کشوری رتبه می دهد. این رتبه بندی به صورت عدد قابل مشاهده است و هرچه عدد وب سایت شما به ۱ نزدیک تر باشد، سایتی قدرتمند و پربازدیدتری دارید.

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

بهترین سایت ها در ایران

ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ تا از بهترین سایت ها در ایران را با توضیح مختصری در رابطه با فعالیتشان، به شما معرفی کنیم.

۱٫ Google.com

همانطور که میدانید نیاز همه ما به گوگل روز به روز بیشتر می شود و اطلاعات کافی را در اختیار ما قرار می دهد بنابراین منطقی است که این سایت اولین بهترین سایت ها در ایران شناخته شود.

۲٫ Aparat.com

آپارات دارای رتبه دوم در بین برترین سایت ها در ایران می باشد که به نحوی شبکه اجتماعی به حساب می آید و در حال حاضر جای سایت یوتیوب را گرفته است. اپارات اولین و پربازدید ترین سایت ایرانی بعد از گوگل بشمار می رود.

۳٫ digikala.com

یکی دیگر از برترین سایت ها در ایران دیجی کالا می باشد که هر روزه تلاش خود را برای رسیدن به وب سایت آمازون بیشتر می کند. این سایت یک فروشگاه اینترنتی می باشد که رتبه سوم در بین برترین سایت ها در ایران را نصیب خود کرده است.

۴٫ Telewebion.com

وب سایت بعدی که جزو ده سایت برتر ایران می باشد، تلویبیون هست که این سایت اولین سرویس ایرانی است که دارای پخش زنده و ارشیو برنامه های صدا و سیما می باشد و با استقبال روز افزون کاربران و مخاطبان به یکی از بزرگترین و پربازدید ترین رسانه ی دیجیتالی فارسی تبدیل شده است.

۵٫ Namnak.com

وب سایت نمناک از پربیننده ترین و پرمخاطب ترین سایت های ایران به حساب می‌آید که روزانه مطالب بسیار کاربردی را در زمینه های مختلف در اخیتار متا قرار می دهد همین امر این سایت را به عنوان بهترین سایت ها در ایران در زمینه درج خبر تبدیل کرده است.

۶٫ Shaparak.ir

از دیگر وب سایت های موف، وب سایت شاپرک است که به منظور کنترل و نظارت در صنعت پرداخت کشور بر اساس چارچوب مصوبه شورای پول و اعتبار ایجاد گردیده است.

۷٫ Namasha.com

در وب سایت نماشا که جزو بهترین سایت ها در ایران می باشد میتوانید ویدیوهای خود را به سادگی و رایگان آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

۸٫ Varzesh3.com

ورزش سه بخوبی اخبار و حواشی ورزشی را در اختیار کاربران قرار می دهد و بسیار مورد استقبال ورزش دوستان قرار گرفته است.

۹٫ Filimo.com

با عضویت در فیلیمو می‌توانید هزاران فیلم و سریال متنوع را بصورت آنلاین و اینترنت رایگان تماشا کنید.

۱۰٫ wikipedia.org

ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای اینترنتی با بیش از ۲۸۰ زبان و محتوای آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته شده و هرکس که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مقاله‌های آن را تحت ویرایش قراردهد. هدف ویکی‌پدیا آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامه‌ی آزاد به تمامی زبان‌های زنده‌ی دنیاست.