قیمت پنجره آلومینیومی کشویی ساده یا ریلی

m.sheykhi

پنجره آلومینیومی کشویی یا پنجره ریلی یکی از انواع پنجره آلومینیومی پر طرفدار به شمار می‌رود که امروزه نیز بسیار مورد استفاده کاربران قرار گرفته است.

پنجره آلومینیومی کشویی

پنجره آلومینیومی کشویی یا ریلی

پنجره آلومینیومی کشویی یا پنجره ریلی یکی از انواع پنجره آلومینیومی پر طرفدار به شمار می‌رود که امروزه نیز بسیار مورد استفاده کاربران قرار گرفته است.

پنجره آلومینیومی کشویی ساده یا ریلی بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک هستند بنابراین در محیط های کوچکی که امکان باز شدن لنگه بازشو وجود ندارد، بسیار کاربرد دارد.

پنجره کشویی یا ریلی از نوعی پروفیل ریلی شکل ساخته شده که لنگه بازشو با غلطک روی آن حرکت می کند. بین پروفیل فریم (ثابت) و پروفیل لنگه (متحرک)، غلطک هایی برای آسان شدن حرکت لنگه بازشو قرار می گیرد.

با توجه به مطالب قبلی که گفته شد شما با توجه به وزن پروفیل و بزرگی ابعاد می توانید از پنجره های کشویی یا ریلی ساده ، دو ریل و یا سیستم کشویی سه ریل استفاده کنید.

مزیت استفاده از پنجره آلومینیومی کشویی

پنجره های کشویی بر اساس نوع معماری و نحوه چیدمان در ساخت ساختمان ها جایگزین بسیار مناسب برای سایر پنجره ها هستند. این پنجره ها بصورت افقی باز و بسته می‌شوند و نسبت به سایر انواع پنجره ها مزایای زیادی دارند.

این مدل در و پنجره های کشویی در مناطقی که فضای زیادی در خانه وجود ندارد و تمایل دارید از تمامی فضای موجود استفاده کنید گزینه محبوبی است همپنین به دلیل درزگیری بسیار مناسب و دقیقی که برای این نوع از پنجره ها انجام شده عایق بسیار مناسبی برای حفظ دمای داخل محیط به شمار می روند.

نصب این پنجره ها بسیار آسان است، باز و بسته شدن درب راحت و برروی ریل های مخصوص در حرکت هستند.

علاوه بر نصب آسان این پنجره های کشویی یا ریلی تمیز کردن آن ها نیز به دلیل اینکه می‌توانید پنجره ها را به راحتی جابجا کنید نیز از دیگر مزایای استفاده از این پنجره ها است.

یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با پنجره های آلومینیومی کشویی این است که با گذشت زمان برخلاف بسیاری از مواد دیگر شکافته، متورم، پیچ خورده نمی‌شود.

پنجره آلومینیومی کشویی ساده

همان طور که در قسمت قبل گفتیم پنجره های کشویی از مدل های رایج و پر استفاده در حال حاضر هستند که با پروفیل ها آلومینیومی و همچنین یو پی وی سی قابل تهیه و اجرا می‌باشند.

پنجره کشویی آلومینیومی از یک پروفیل قاب ثابت یا فریم ساخته شده که لنگه بازشو به صورت کشویی و با یک غلطک روی آن قرار دارد و حرکت می‌کند. باز و بسته شدن آن به صورت کشویی انجام می‌شود و می‌تواند یک لنگه یا دو لنگه باشد.

پنجره کشویی یک لنگه بازشو: دارای یک لنگه متحرک است که به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند.

پنجره دوجداره کشویی دو لنگه بازشو: دارای دو لنگه متحرک است و می‌توان هر یک را به صورت جداگانه باز یا بسته کرد. بنابراین اگر تهویه و دسترسی بیشتری به فضای بیرون می‌خواهید، پنجره کشویی دو لنگه بازشو مناسب تر است.

قیمت پنجره آلومینیومی ساده

پنجره آلومینیوم ریلی یا کشویی گروه صنعتی  هلی پن از بهترین نمونه های پنجره کشویی در بازار می باشد که به صورت اختصاصی برای متقاضیان تولید می شود.

پنجره های ریلی یا کشویی از مرغوب ترین نوع پروفیل آلومینیومی تشکیل شده است که ، دارای قیمتی بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد.

پنجره آلومینیومی ریلی را می‌توانید برای انواع ساختمان های اداری و مسکونی در رنگبندی های متفاوت تهیه نمایید و از مزایای منحصر به فرد آن بهره مند گردید.

البته لازم به ذکر است که قیمت پنجره های آلومینیوم ریلی با توجه به نیاز مشتری، خدمات انجام گرفته و میزان استفاده از پروفیل و یراق آلات آلومینیومی متفاوت خواهد بود.

به همین خاطر برای اطلاع از قیمت های دقیق و بروز با کارشناسان ما در هلی پن تماس بگیرید.