چه عواملی بر قیمت در و پنجره دو جداره تاثیر گذار است ؟

m.sheykhi

از مشکلاتی که خریداران در و پنجره دوجداره با آن روبه رو می شوند اختلاف قیمت بین شرکت های تولید کننده می باشد به همین خاطر شرکت هلی پن دلیل این گرانی ها را بررسی کرده و در این مقاله به توضیح آن ها می پردازد . اما لازم به ذکر است که هلی پن بعنوان نمایندگی رسمی وین تک با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم در قیمت درب و پنجره ، محصولات خود را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به فروش می رساند .

نوع پروفیل
یکی از فاکتور های اصلی تعیین قیمت پنجره دو جداره پروفیل مورد استفاده در ساخت این پنجره ها می باشد که شرکت هلی پن از پروفیل درجه یک وین تک استفاده می کند . لازم به ذکر است که فروشندگان و تولیدکنندگان در و پنجره دوجداره صرفا قیمت خود را بر اساس برند پروفیل به خریدار اعلام می کنند درصورتی که نوع پروفیل تنها یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت در و پنجره دوجداره می باشد. درواقع عوامل دیگری نیز بر قیمت و کیفیت نهایی درب و پنجره تاثیر گذار است .

گالوانیزه
استحکام در و پنجره دوجداره فقط با گالوانیزه ای که داخل پروفیل قرار می گیرد تامین می شود . لازم است بدانید که استفاده از گالوانیزه باید مطابق با ابعاد با ابعاد محفظه قرارگیری باشد همچنین ضخامت ورق حداقل ۱٫۵ میلیمتر باشد . بعد از نوع برند پروفیل ، مورد دیگری که بر قیمت و کیفیت پنجره دو جداره تاثیر می گذارد استفاده از گالوانیزه و تسمه های تقویت کننده می باشد. شرکت هلی پن از گالوانیزه ۱٫۲۵ تمام مقاطع کار با سایز خود پروفیل استفاده می کند.عدم استفاده از گالوانیزه در درب و پنجره باعث بروز چه مشکلاتی می شود ؟؟
نوار درزبندی
از مهمترین قسمت های ساخت و مونتاژ در و پنجره دوجداره نوار درزبندی می باشد که بر قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی تاثیرگذار است . این نوارهای درزبندی دارای ویژگی انعطاف پذیری بالا در زمان طولانی می باشد درواقع در مدت طولانی با باز و بسته شدن متوالی بازشو پنجره و درب از خاصیت ارتجاعی این لاستیک ها کم نخواهد شد .

یکی از مشکلاتی که خریداران پنجره های دوجداره با گذشت زمان با آن رو به رو میشوند این است که در مواقعی که باد شدید می باشد صدای زوزه و سوت از پنجره به گوش می رسد. علت بروز این مشکل این است که در ساخت پنجره از لاستیک های نامرغوب استفاده شده که در اثر تابش نور خورشید اکسیده شده و پوسته پوسته از روی باز شو و قسمت های ثابت پنجره جدا میشوند

یراق آلات
یراق آلات و اتصالات فلزی یکی از مهمترین المان های تشکیل دهنده در و پنجره دوجداره میباشد. در اصل نوع برند یراق استفاده شده در پنجره های دوجداره تاثیر بسیار زیادی در قیمت و کیفیت نهایی در و پنجره دوجداره دارد. یراق آلاتی که تیم هلی پن از آن استفاده می کند از نوع درجه یک ترک می باشد که دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد .

 

شیشه دو جداره
در یک خانه مسکونی میزان ۲۵% انرژی از طریق دیوارها و ۴۰% انرژی از طریق درب و پنجره ها اتلاف میشود! باید بدانید که پنجره ها مهمترین بخش انتقال دهنده دما بین فضای داخلی منزل به خارج منزل می باشد بنابراین از مهمترین ویژگی یک شیشه دوجداره و یا سه جداره عایق بودن آن است همچنین به این خاطر که در طراحی امروزی برای کنترل نور بیشتر از شیشه ها استفاده می کنند به همین خاطر عایق بودن شیشه ها دو چندان می گردد .

هوا و گاز عایق بهتری نسبت به شیشه میباشند پس در ساختار شیشه دو جداره از این دو ماده استفاده می شود . ساختار شیشه دو جداره بدین صورت است یک دو لایه شیشه بوسیله یک فریم آلومینیومی و با استفاده از چسب دو جزئی به یکدیگر متصل شده است .

طراحی پنجره
طراحی در و پنجره دوجداره تاثیر بسیار زیادی بر قیمت تمام نهایی آن دارد برای درک بهتر این موضوع برای شما مثال میزنیم :

بارها در جریان فروش به مشتری با این مسئله مواجه شدیم که قیمت پیش فاکتور با اختلاف قابل توجهی از پیش فاکتور ارائه شده توسط شرکت بنا به گفته مشتری پایین تر است و بعد از آنکه از مشتری درخواست شده که پیش فاکتور شرکت همکار را برای ما ارسال کند با فاکتوری مواجه شدیم که در طراحی پنجره ها با هدف پایین آوردن قیمت اشتباهات فاحشی دارد.

یکی از شایع ترین این اشتباهات طراحی درب های بالکنی و دیگر درب های پروژه با پروفیل پنجره میباشد که مراتب قیمت پایین تری نسبت به پروفیل استاندارد درب دارد که میبایست در این نوع از بازشو ها مورد استفاده قرار بگیرد به طور کلی یکی از کارهایی که بابت پایین نشان دادن قیمت از سمت فروشنده ها انجام میشود طراحی است که کمترین و ارزان ترین پروفیل ها در آن باشد

نصب و خدمات پس از فروش
اگر تمام موارد گفته شده در قبل در قسمت های قبل رعایت شود بهترین پنجره تولید شود اما با نحوه نصب اشتباه و غیر استاندارد ممکن است تمامی زحمات به هدر رود . بنابراین کار نصب درب و پنجره منازل خود را به تیمی بسپارید که از کار آن اطمینیان کامل داشته باشید . شرکت هلی پن علاوه بر انجام کار نصب درب و پنجره بصورت استاندارد ، در زمسنه تعمیرات درب و پنجره نیز دارای تخصص می باشد . به همین خاطر هلی پن انتخابی مناسب برای شما عزیزان جهت خریداری ، نصب و تعمیرات در و پنجره دوجداره می باشد .