توری پلیسه و انواع توری پلیسه هلی پن

ملیکا شیخی

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها ، درب ها ، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود.

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها ، درب ها ، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود.

از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود. توری پلیسه قابلیت نصب بر روی انواع پنجره ها از قبیل پنجره ها ی آهنی پنجره ها ی آلومینیومی پنجره ها ی چوبی پنجره ها ی پی وی سی پنجره ها ی یو پی وی سی و … را دارد به خاطر ویژگی های این توری ، این محصول در صدر پرفروش ترینها قرار می دهد.

توری پلیسه با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد

توری پنجره دوجداره یا همان پلیسه ای دارای عمر بسیار بلایی می باشد ، به آسانی قابل فرسایش نیسست و شرایط جویی نمیتواند درعمر آنها تاثیر بگذارد . به دلیل وجود همین ویژگی ها این محصول ، در صدر پر فروش ها قرار گرفته است .

 

توری پلیسه و انواع توری پلیسه هلی پن

 

دو نوع توری پلیسه وجود دارد :

  • – توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود.
  • – توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.

برای داشتن ارامش باید هزینه کرد و برای هزینه کردن باید اگاهی کافی از یک محصول داشت که هدف ما نیز همین است که شما را ابتدا با یک وسیله اشنا کنیم و پس از ان پیشنهاد خرید ان را بدهیم. به همین دلیل شرکت هلی پن در نظر دارد با ارائه بهترین و مرغوب ترین نوع از توری این آرامش را به شما عزیزان هدیه دهد.

از جمله نگرانی هایی که استفاده کنندگان این محصول دارند ، این است که فکر می کنند به دلیل واسطه بودن بادبزن هایی که برای جمع شدن و باز شدن توری در پایین و بالای توری قرار می گیرد امکان ورود پشه و حشرات نیز وجود دارد ، اما باید بدانید که اصلا جای نگرانی نیست ، به این خاطر که گروه صنعتی هلی پن با به کارگیری تسمه های انعطاف پذیر جلوی تمامی این درزها را نیز گرفته است

مهمترین مزیت های توری پلیسه ای

  • * جلوگیری از ورد حشرات
  • * جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • * به آسانی قابل شستشو می باشند
  • * عمر بسیار بالایی دارند
  • * مناسب هر شرایط آب و هوایی
  • * نصب آسان

انواع توری پلیسه ای

توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه تک فریم نسل جدید توری های قدیمی است ، در رابطه با این توری ها باید بدانید که از فریم آلومینیوم ساخته شده است و جنس خود توری از جنس پارچه می باشد توری تک فریم قابلیت جمع شدن به یک طرف را دارد به عبارت دیگر این توری ها به واسطه ریل هایی که در پایین و بالای آنها قرار گرفته می تواند در یک طرف جمع شود

توری پلیسه دبل فریم

این نوع توری پلیسه ای به دلیل تکنولوژی ساختی که دارد به آسانی از جایگاه خود بدون هیچ نوع بازکردن پیچی باز می شود . به این موضوع توچه داشته باشید یرای مثال شرایطی را در نظر بگیرد که توری به دلایل مختلفی آسب دیده است و می خواهید آن را تعویض نمایید یا می خواهید توری را از روی پنجره بردارد (بر هر دلیلی) ، در توری دبل فریم پلیسه ای باز کردن و تعویض توری به راحتی بدون باز کردن هر پیچ یا اهرمی قابل انجام می باشد

از دیگر مزایای این نوع توری این موضوع می باشد که قابلیت جمع شده به یک طرف را دارد ، برای مثال شرایطی را در نظر بگیرد که می خواهید به صورت کامل طبیعت بیرون را از طریق پنجره مشاهده نمایید یا همچنین می خواهید از نور کامل محیط بیرونی بهره کامل را ببرید ، برای این کار فقط کافیست توری را به یک سمت فشار دهید ، در این صورت به طور کامل در قاب خود جای می گیرد و شما می توانید به صورت کامل طبیعت بیرون را مشاهده کنید .