یراق آلات پنجره دو جداره

m.sheykhi

پنجره دو جداره upvc از زمان گذشته در فرهنگ ایران اسلامی شاهد تنوع زیادی در به کارگیری معماری های ساختمانی از قبیل استفاده از انواع آجر استفاده از درب و پنجره چوبی و به کارگیری استخرهای(اب های) بزرگ برای خنک کردن محیط را شاهد بودیم.

یراق آلات پنجره دوجداره

پنجره های دو جداره upvc از چه مواد اولیه ساخته شده است؟

پنجره دو جداره upvc از زمان گذشته در فرهنگ ایران اسلامی شاهد تنوع زیادی در به کارگیری معماری های ساختمانی از قبیل استفاده از انواع آجر استفاده از درب و پنجره چوبی و به کارگیری استخرهای(اب های) بزرگ برای خنک کردن محیط را شاهد بودیم.

با گذشت زمان تنوع این گونه متریال ها در دنیای امروز و با صنعتی شدن از شیشه های رنگی کوچیک جایگاه خود را به پنجره های آلومینیومی بزرگ با ابعادی در حد یک ساختمان مرتفع و همچنین پنجره های دو جداره upvc با تنوع رنگ بندی سفید مشکی طرح چوب و ….. داده است.

یکی از تغییرات چشم انداز در این تغییر فرهنگ و صنعتی شدن در استفاده از انواع بازشوهای پنجره های قدیمی و تبدیل به انواع یراق آلات مدرن امروزی شده است.

از تنوع این یراق آلات می توان به بازشوهای با یراق آلات تک حالته که به صورت افقی استفاده می شود،نام برد به این صورت که یراق پنجره دو جداره upvc در مکانیزم جابه جایی بازشو بعد از باز و بسته کردن دستگیره روی محور لولا مقابل خود جابه جا می شود.

از تنوع یراق الات پنجره دو جداره upvc به یراق دو حالته می توان اشاره کرد که علاوه بر حالت اول که به صورت افقی مورد استفاده قرار می گرفت در این مدل یراق بازشو تهویه هوا بعد از باز شدن به صورت عمودی یعنی روی محور لولای پایین بازشو می تواند تهویه هوا را انجام دهد.

 

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

 

یراق آلات پنجره دو جداره تک حالته:

پنجره های تک حالته طوری ساخته شده اند که از جهت افقی باز می شوند و از لحاظ قیمت مناسبتری دارند.

یراق آلات پنجره دو جداره دو حالته:

پنجره های دو حالته به ۲ صورت افقی و عمودی باز و بسته می شوند، و قیمت به نسبت بالاتری نسبت به تک حالته دارند

یراق کشویی:کارایی پرده و استفاده راحت پنجره چون پروفیل ها به صورت افقی ریلی در امتداد هم حرکت می کنند و فضایی اشغال نمی کنند.