تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

m.sheykhi

از اصلی ترین مزایای در و پنجره یو پی وی سی دوجداره می توان به امکان نصب آسان آن روی در و پنجره های قدیمی ، تک جداره یا دوجداره آهنی و آلومینیومی اشاره کرد. اکثر مردم بر این باورند که برای تعویض پنجره قدیمی ساختمان خود احتیاج به تخریب دیوار ها و یا گچ بری و رنگ آمیزی و حتی هزینه های کلان می باشد که همین موضوع باعث خودداری آن ها برای تعویض پنجره قدیمی می شود.

در تعویض پنجره قدیمی با دوجداره نیاز به خرابکاری و بنایی داریم؟

از اصلی ترین مزایای در و پنجره یو پی وی سی دوجداره می توان به امکان نصب آسان آن روی در و پنجره های قدیمی ، تک جداره یا دوجداره آهنی و آلومینیومی اشاره کرد. اکثر مردم بر این باورند که برای تعویض پنجره قدیمی ساختمان خود احتیاج به تخریب دیوار ها و یا گچ بری و رنگ آمیزی و حتی هزینه های کلان می باشد که همین موضوع باعث خودداری آن ها برای تعویض پنجره قدیمی می شود.

به همین خاطر از همان پنجره قدیمی که دارای کیفیت و کارایی کمتری می باشد استفاده می کنند اما لازم به ذکر است که این کار دارای مضراتی از جمله به هدر رفتن انرژی و افزایش هزینه اقتصادی می باشد. هلی پن برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است که کار تعویض پنجره قدیمی ساختمان شما را بدون کوچکترین تخریبی انجام خواهد داد. بنابراین برای حل این مشکل با ما تماس بگیرید.

اهمیت تعویض پنجره ها در کاهش مصرف و تلفات انرژی ساختمان

لزوم تعویض پنجره قدیمی با درب و پنجره upvc دوجداره

  • ✓ جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما
  • ✓ زیبایی و تنوع در رنگ
  • ✓ عایق صوتی
  • ✓ کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی
  • ✓ افزایش طول عمر درب و پنجره
  • ✓ افزایش کارایی در مصرف انرژی
  • ✓ تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات
  • ✓ مقاومت در برابر نفوذ آب باران
  • ✓ عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • ✓ غیر قابل اشتعال در آتش سوزیها
  • ✓ دوام و استحکام بالا
  • ✓ وزن کم
  • ✓ قابلیت بازیافت
  • ✓ سهولت در نظافت
  • ✓ سرعت در نصب

 

تعویض پنجره قدیمی

 

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .

مشاهده ویدیو

ارتباط با هلی پن

تلگرام

اینستاگرام

واتس اپ

لینکدین

آپارات

آینوتی

تعویض پنجره قدیمی ساختمان در نمای ظاهری ساختمان تاثیر دارد؟

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره ، تقریبا چند ساعت زمان خواهد برد و البته هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد.  لازم به ذکر است که اگر چند واحد ساختمانی در طرح تعویض پنجره ها شرکت کنند روند کار بسیار سریع تر انجام خواهد شد .

از مزایای این کار کم شدن سر و صدای کوچه و خیابان و همچنین جلوگیری ورود گرد و غبار خواهد بود که علاوه بر این ها ، نه تنها موجب تغییر در نمای ساختمان نمی شود بلکه ظاهری زیباتر به ساختمان شما می بخشد. به جرات می توان گفت با تعویض در و پنجره های قدیمی افزایش ۴۵ درصدی در میزان صرفه جویی خواهید داشت.

 

تعویض پنجره قدیمی

 

قبل از تعویض پنجره قدیمی چه اقداماتی باید صورت گیرد؟

با توجه به اهمیت انرژی و بحث اقتصاد که در قسمت های قبل گفته شد ، تعویض پنجره قدیمی در کشور ما جایگاه خود را پیدا کرده و  روند رو به رشدی را دنبال می کند.

✓ اول از همه جهت تعویض پنجره و در قدیمی باید تصمیم گرفت که کدام نوع پنجره قرار است جایگزین پنجره های قدیمی شود. ( یو پی وی شی یا آلومینیوم ) البته توجه داشته باشید که روند کار جهت نصب پنجره یو پی وی سی دوجداره یا آلومینیوم دوجداره تفاوتی با هم ندارد و فقط متناسب با سلیقه مشتری انتخاب خواهد شد.

✓ مرحله بعدی انتخاب پروفیل می باشد که در دیگر مقالات هلی پن در رابطه با انواع پروفیل ها توضیحات لازم را ذکر کرده ایم.

✓ برای استعلام قیمت حدودی اندازه گیری ابعاد درب و پنجره تعویضی لازم می باشد البته بهتر است بدانید که که برای اندازه گیری فریم اهنی دور درب و پنجره را در نظر نگیرید به این خاطر که این بخش از دیوار قرار نیست جداشود.

✓ بعد از استعلام قیمت و توافق بین کارفرما و تیم کاری هلی پن ، نصاب پنجره دوجداره در محل حاضر شده و ابعاد دقیق را گرفته و به تولیدی طرف قراداد تیم کاری هلی پن اعلام کرده و عملیات تولید انجام میشود.

توجه داشته باشید که :

تعویض پنجره قدیمی امری بسیار حیاتی می باشد و تمامی افراد به اهمیت این موضوع پی برده اند با توجه به اینکه تعویض پنجره بدون تخریب انجام میشود برای بهره مندی از مزایای بی نظیر پنجره های دوجداره بهتر است این عملیات را انجام دهید.