پروژه ساختمانی سعادت آباد

m.sheykhi

پروژه ساختمانی سعادت آباد جز کارهای درخشان گروه صنعتی هلی پن که از سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید و با ۱۲ سال سابقه درخشان در صنعت تولیدات داخلی فعالیت می کند.

پروژه ساختمانی سعادت آباد جز کارهای درخشان گروه صنعتی هلی پن که از سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید و با ۱۲ سال سابقه درخشان در صنعت تولیدات داخلی از قبیل محصولاتی متنوع همچون:

لازم به ذکر است خدمات و مشاوره حرفه ای گروه صنعتی هلی پن همواره منافع بیشتری را در الویت قرار می دهد

این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات  روز اروپا در زمینه ی تولید در و پنجره آلومینیوم و پنجره های دو جداره Upvc  و همچنین خط  کامل دستگاه تولید شیشه های دو جداره و دکوراتیو و فروش توری پلیسه و رولینگ گام بسیاری بلندی در خودکفایی ایران عزیز در زمینه حمایت از کالا داخلی برداشته است.

پروژه ساختمانی سعادت آباد  سبک روستیک مدرن   اجرای برند وین تک دورو لمینت سری ۶۰ شیشه رفلکس طلایی  بازشوهای مدرن یراق آلات روتو آلمان و استفاده از گالوانیزه مرغوب  و خدمات پس از فروش و بیمه نامه ایران ۱۰ ساله موجب رضایت کارفرمایان شده است

گروه صنعتی هلی پن ، با بیش از سال ها تجربه در زمینه تولید

در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره آلومینیوم

تولید توری پلیسه

ملزومات توری پلیسه

بعنوان نمایندگی وین تک فعالیت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم کاری هلی پن در زمینه تعمیرات در و پنجره و توری پلیسه نیز فعالیت می کند و محصولات و خدمات خود را با گارانتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با توجه به توضیحات داده شده ، جهت آشنایی بیشتر با تیم هلی پن ، نمونه کارهای این گروه را مشاهده کنید :

مشاهده کارخانه

نحوه برش گالوانیزه

نصب توری پلیسه

در و پنجره دوجداره

اگر قصد دیدن نمونه کارهای این شرکت یا پروژه های انجام شده توسط این تیم را دارید ، می توانید در قسمت پروژه های هلی پن ، این نمونه کارها را مشاهده کنید .